onsdag, oktober 29, 2008

Snufsete innedag.

Det snør! Celine er snufs i dag, så vi må drøye før vi kan gå ut å leke i snøen. Vi må også droppe dagens barseltreff. Jeg håååååper hun blir i litt bedre form til i morgen siden vi to skal reise til Gran Canaria(ikke med Sterling).
Da er det koselig å være inne. Jeg har tent lys i disse supersøte lysglassene vi fikk av et vennepar og barna som var på middag. Takk til Marianne, Karl Petter og jentene.
Husbonden har fyrt i peisen før han gikk på jobb. Det er deilig og varmt inne.
Inspiret av den motebeviste lille Christine som var på besøk forleden, dro vi for å kjøpe noe nytt til meg. Disse to fikk jeg av mannen min! Så fine! Tusen takk. Jakken er Norsk design, merket er Chill Norway. 

Har også kjøpt hauger av ting jeg skal brodere på, kommer snart!

Massevis av snø!

Ha en god dag.
Christine

PS: Jeg kommer til å blogge i ferien også!

PS 2: har du husket å stemt på NIB´s stue-bilde -konkurranse? Min stue er stue nr 1. Du finner link til avstemmingen her.

21 comments:

Min lille krok i verden sa...

Wow, så fin strikkejakke! Hvor kommer den fra?... if I may ask :-)
Kos dere inne begge to og god bedring til gullungen.
Klem fra meg

Anonym sa...

Perfekt timet med sydentur nå da :-) Håper Celine blir frisk som en fisk snart. Kos deg med peis inne i snøværet.

Liza i pepparkakshuset sa...

Hoppas hon blir bättre! Ha en trevlig resa

Kram Liza

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ønsker Celine god bedring, og at dere får en fin reise. Masse snø hos dere, ikke snø her men kaldt(-6)Ha en fin dag!

Ida sa...

Så deilig med sydentur! Passet godt at dere fikk litt snø nå da - snakk om å få oppleve kontraster :-)

Jakken og skjorten var kjempesøte, helt i min gate :-)

Riktig god bedring til lille Celine - så omtenksom mann du har som fyrer i peisen før han gårpå jobb (pluss i boken ;-))

Ha en god reise!

Klem fra Ida

Miss.T sa...

God bedring til lille C, håper hun blir go i ein fei.
koselig vinterstemning hos dere : )
Likte strikkejakken din knallgodt !


Go tur til varmere strøk.

Aina sa...

God bedring til lillejenta og god tur,vi dro til syden tidligere i år og reisedagen våknet 1 åringen med snørrnese-men det gikk helt greit...det var verre med mammaen som ble skikkelig forkjølet ved hjemkomsten ;-P
Stuen din har jeg allerede stemt på, lekker:0)

Onsdagsklem fra meg!

Anonym sa...

Hei,
Nydelig jakke med hjerte på ryggen, hvor har du kjøp den? Sikkert dyr siden det er norsk design, typisk det... Nydelig var den :)

Riktig god bedring til Celine og kos dere masse på ferien, er det bare dere to eller flere? Det blir nok godt med litt sol på kroppen, skulle gjerne ha reist en tur nå før julesesongen kommer...

Klem - GOD FERIE!!!

Vår lille hage sa...

Ha en skikklig fin ferie! Kos dere masse!
Go bedring til jenta!

Klem Simmas Hus

Vibeke sa...

Ønsker dere en superduper tur :o)Håper go'jenta blir fort frisk!

Lekre klær...

Klem

Perlehvit sa...

Elsker klærne du kjøpte!! (:

God tur!! (ikke misunnelig nei..!)

Aina sa...

Var strikkejakken fra chill Norway???? Kjempefin!!
Kos dere inne og lilleC må bli frisk til dere skal på ferie... Håper dere skal reise med SAS, europas mest punktlige flyselskap ( og min arbeidgiver ;) ).
Lykke til med "stua" di, håper du vinner.
Jeg har satt pappa i sving med å fixe elg og rein gevir til meg. Knall-idé!!

Aina.

Gamlå sa...

Heisann

Dere få ha godt til syden og det må jeg si hørtes herlig ut. Det er så kaldt nå at jeg ville nok heller vært i syden enn her!!

Så fine ting du viser her som du har fått!!

God tur

hilsen Gamlå

Lykkelita sa...

God bedring til Celine! Herlig med fyr i peisen og snø ute. KOOOOOS:) Stor klem:)

ST sa...

Brr, snøen er kommet hit til Stavanger også! Men det så jo godt og varmt ut inne hos dere !! :)

Monicas sa...

Ingen snø enda..Så flott jakken din var da..Go tur og god bedring til den lille.
Åsså fyr i ovnen da gitt..."e det muulig":)

Haust sa...

Så koseleg med fyr på peisen, eg må sende mannen i kjellaren etter ved snart, trur eg!

Håper tulla di blir frisk att fort! Ha ein god onsdagskveld, og god tur!

Klaffen sa...

Snø er kult! Klart jeg har stemt! Ligger noe til deg på bloggen min. ha en fin fin kveld

Heidi-anitha sa...

God tur!!!!! jeg ble inspirert av deg i dag, så heldig du er som våknet tiøl snølandskap utenfor hvinduet!

Klærne du har fått av mannen din er bare så fantastiske. jeg er Chill Norway fan, så jeg ble helt stum av denne jakka... heldig du!

Kos deg på tur, og god bedring til lillemor... Håper hun kvikner til! Ta med stikkpiller og hostesaft og nesespray..

Klem Heidi-anitha

Anonym sa...

Kose dere på tur!
Stor klem :)

Nettelita sa...

Håper formen til lille Celine er bedre i dag, og at dere får en fin tur! :)
Deilig med sol og varme nå, hvertfall når det er snø og slaps her hjemme! :)
Ha en fin uke på tur..
Klems