søndag, oktober 26, 2008

Kom og vinn.

Jeg inviterer til en liten konkurranse på her på hvitstil. Jeg har passert 120000 besøk, og det tenkte jeg at jeg måtte "feire" med en utlodding. Jeg kommer til å trekke ut en vinner som får et sett  personlige broderte servietter. 

Så legg inn en kommentar til dette innlegget, så er du med i trekningen.


Alle kan delta, bare legg igjen navn eller epost slik at jeg får tak i vinneren!







Celine sier lykke til og hun trekker vinneren tirsdag!
Husk å legg igjen kommentar!

Ha en herlig søndag alle sammen!

175 comments:

MeyBiMe sa...

Selvfølgelig er jeg med på dette :-D
Disse serviettringene dine er jo bare sååå stilige :-)
Ha en fin søndag :-)

Virre sa...

De serviettene dine er jo bare fantastiske så denne sjansen kan man ikke gå glipp av :) God søndag

Aina sa...

Oi litt av en premie, den vil jeg være med å knives om ;-D
Gratulerer med jubileumet og ha en super søndag!
Klem fra Aina.

Therese sa...

Yeeeeeeeyyyhhhh, dette må man være med på for disse serviettene er jo så fine :)

Anonym sa...

Hei! Denne sjansen må jo ikke gå i fra meg :) Er nesten daglig her inne og ser på bloggen din. Du har inspirert meg til litt av hvert. Fikk tips om siden din gjennom Fremover ;)

Ha en fortsatt fin søndag!

marianne

Høvebakken sa...

Kjempe flotte servietter:) Ha en fin Søndag:)

Et hverdagshjem sa...

Åj, dette må jeg jo bare være med på! De er så nyyydelige de serviettene dine!!

Klem:)

Memories sa...

Nydelige servietter du lager! Kan ikke la en slik sjanse gå fra meg;)
Er ofte innom, bir desverre sjeldent med kommentar... Må bli flinkere, vet det!
Søøøte Celine<3
Ha en fortsatt fin søndag:)

Fjasevas Huset sa...

Åh, ja det er vi med på!! Kjempe flotte de serviettene.:-)

Siden din er kjempe inspirerende. Du er super kreativ.

Ha en fin søndag

Mirjam

Heidi-anitha sa...

Så vakre.. hjelpes er du så flink å broderer så vakkert selv? Da kan du være stolt av deg selv..-

Jenta di er så nydelig- håperder koser dere på en søndag som denne:)

Klem White vintage

Vibeke sa...

Å JA dette vil jeg være med på!!!!!Gratulerer så mye med jubileumet :o)

Vibeke

Drømmen om en eplehage sa...

Ikke rart du har så mange besøkende!
Jeg skriver meg selvsagt opp og så krysser jeg tærne, for fingrene er opptatt med litt syying... Tunga bent i munnen eller noe slikt. Fnis!

Ha en fin, fin søndag!

Anonym sa...

Jeg vil også være med i konkurransen.
Utrolig flotte servietter...
Ha en deilig søndag.

Linn fra Solheim sa...

Dette må jeg bare være med på, jeg syns serviettene dine er så fine!
Gratulerer med så mange besøkende, og ha en fin søndag!

Lykkelita sa...

Mulig det er litt feil at jeg hiver meg med, men det skal vel ikke gå i mot meg at jeg er i nær slekt med deg, greie, søte lille du... He he, smisking hjelper kanskje ikke når det er celine som skal trekke.
Må jobbe videre:) Klem

tinemor sa...

WOW
120 000, det er jo kjempemasse.
Gratulere!!!
Og selvfølgelig vil jeg VELDIG GJERNE være med i trekkningen om noe så vakkert!!!
Klem

Heidi sa...

Jeg også vil være med :D

Nydelige servietter :D

¤Heidi¤

Pst: Nudelige Celine <3

hvitstil.com/Christine sa...

Å jo du lykkelita, alle kan være med i konkurransen. Celine skal trekke lapp fra en hatt, så da kan både anonyme, andre bloggere eller kusiner vinne. Tvi tvi alle sammen!

Sweet Chili . sa...

For noen fantastiske servietter.De vil jeg gjerne være med i trekningen på. Du er bare kjempe flink! :) Bloggen din er også superfin, og jeg må alltid innom den daglig.

Ha en nydelig søndag!

Pernille :)

Fridashus sa...

Hei!

Jeg er ganske fersk i bloggskriving, men har fulgt med på din side og andres ganske lenge..

Du er flink!

Nå satser jeg på at Celine er flink til å trekke ;0) Veldig søt jente! Fortsatt god søndag!

Grannylovestoknit sa...

Hei og gratulerer så mye med så mange besøk på bloggen din! Og for en flott premie du utlover. Jeg blir gjerne med på trekningen!
Tove

Garden Angel sa...

Å så gøy!
De serviettene er jo nydelige!
Du er kjempeflink!
Ha en fortsatt fin søndag!
Hilsen meg(",)

Mrs.J sa...

dette må jeg jo være med på. For dine broderte verk er jo helt fantastiske. Skulle ønske det var meg som kunne gjøre slikt. En dag.. da skal jeg også lære meg det :)
Kjempekoselig blogg du har.Er innom og titter ofte. :)
ha en fin søndagskveld.

Anonym sa...

Her er det mye fint å se.
Gratulerer med jubileumet.
m

Solveig sa...

Gratulerer så mye 120 000 hits! Det er mye:)
For noen flotte gaver!
Hvem vil ikke bli med på dette!?

Ha en fortsatt fin søndag;)

Anonym sa...

Heisann!
Må neste hive seg med på denne trekningen. Er innom bloggen din daglig, du viser fram så mye fint, og oppskriftene dine er blitt testet ut. Fant fram til bloggen din etter reportasjen i Fremover tidligere. Ha en strålende søndag. Kjersti

Anonym sa...

Dette må jeg jo delta på! Vakre broderte servietter!
Gratulerer med jubileet... ;)

Er ofte innom bloggen din for tips og inspirasjon! Skal bli flinkerer til å kommentere :)

Siri

Fire Hjerter sa...

Så flotte servietter. De vil jeg gjerne vinne :)
Ha en fortsatt fins øndag

Klaffen sa...

Jammen er dere flinke til å premiere. Leeenge til jeg når disse hlyder tror jeg, men kanskje jeg må trekke ut en jule vinner for å ha besøkt meg jeg og?! celine er til å spsie opp, så utrolig søt! Nyt søndagen med jenta di og familien. Klem

fru_tulip sa...

hei! så flotte servietter! har alltid ønsket meg ordentlige tøyservietter, men har aldri somlet meg til å kjøpe.. dessuten kan jeg ikke brodere;)
håper på å vinne disse!

klem!

Anonym sa...

Med en så flott premie som det her er det vel ingen tvil om at jeg har lyst til å være med på denne trekningen.
Gratulerer med jubileumet ditt....det er ganske så imponerende :)
Klem fra Gry Hege

Synnøve sa...

Kan ikke dy meg så jeg hiver meg på konkuranssen din. De servittene er jo bare helt rå lekkre.

ENGEL sa...

er med jeg;)

Drøm sa...

Hei Christine

Jeg er en ivrig leser av bloggen, din, ikke så flink på å legge kommentarer da men. Du har en utrolig fin blogg,du er flink til alt tydeligvis. Det morsomme er at jeg faktisk vet hvem du er, og du husker kanskje meg og fra "gamle" dager. Jeg er barnebarnet til Ole og Jorunn Nilsen på Nordmela... Har blant annet bilde av Marianne, deg og meg i nordlands bunad i barnedåpen til Børje og søstra mi... Morsomt!
Uansett så kunne jeg virkelig tenkt meg noen flotte tøyservietter fra deg! Ble en laaaang kommentar :-)
Klem fra Julie

Klarafina sa...

Gratulerer med alle besøk i din blogg!
Konkurranser er alltid gøy. Håper Celine velger meg.....;-)

Fabrikken sa...

Jippiaiai :)
Siden jeg føler meg ganske heldig i dag, så prøver jeg meg ;) De serviettene er jo bare kjempesøte, kunne gjerne tenkt meg et par av de ja :)

Ha en fin søndagskveld

Klem fra nr. 5

Liv Elin sa...

Å så spennende - de serviettene dine er råflotte - hadde vært morsomt å hatt disse på bordet til jul !:)

Skjønne lille Celine da - som heiajente!:)

Ønsker deg en herlig søndag videre !
klem fra Liv Elin - Husrom & Hjerterom

Anonym sa...

Ja vil være med! Så fine. :)
Stemte på stua di her om dagen!

Ha en super søndag!
klem

Anonym sa...

Å ja, dette vil jeg være med på. Kanskje jeg er den heldige som vinner de fine serviettene, selv om jeg sjelden har vinnerlykke... Følger bloggen din hver dag. Ha en fortsatt fin søndag.
Jeg kan kontaktes på hensti@statkart.no

Filippa sa...

Denne muligheten kan jeg ikke la gå fra meg. Utrolig hvor mye du får til med små barn. Du har gitt meg mange ideer, og jeg er nå igang med å bearbeide mannen til litt male arbeid.
Du har en flott blogg som viser oss andre at det finnes uendlige muligheter så lenge man har litt arbeidslyst.

Anonym sa...

Hei!!!
Åh, noen slike lekre skulle jeg gjerne ønske at jeg kunne være så heldige å vinne :) :)

Melder meg herved på - tusen takk for initiativet - veldig generøst av deg!!!!

Klem klem :) Ann-Christin

Elisabeth sa...

Tenk å vært så heldig å vinne broderte servietter! Bloggen din er en inspirasjon, utrolig alt hva du driver med. Gøy å se! Ha en fin søndags-kveld : )

Anonym sa...

Er innom bloggen din hver uke for å bli inspirert. Synes du har et nydelig hjem. Vil gjerne være med i trekningen om serviettene: storesky@hotmail.com

Hem och Lycka sa...

Otroligt vackra! kram

Trudelutten sa...

Hei! Vil selvfølgelig vinne de flotte serviettene!! Veldig kjekk blogg du har, har nettopp oppdaget den og nå koser jeg meg med å kikke bakover i tid :-) Celine er nydelig :-) God søndagskveld til deg :-)

Carpe Diem sa...

Ja takk, blir såklart med på trekning. Kjempefine og personlege serviettar.

Stjernebarna sa...

så klart jeg er med på dette:-) er jo super stilige:-) masse besøkende da,er en stund til jeg kommer meg dit:-)hihi..

ha en flott søndagskveld

klemz

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan och tack för en underbar blogg. Hälsar på dig flera gånger i veckan och inspireras av alla dina fina alster. Jag är gärna med i din utlottning.
Kram från Lydia i Skåne, Sverige

Kamstong sa...

Flott blogg. Elsker stilen din, og du inspirerer meg.

Hvitrose sa...

Nydelige broderier må jeg si!!
Gratulerer med stooore besøkstall:)
Mvh Bente

Anonym sa...

Vinnerlykke har jeg nå egentlig ikke hatt for mye av....men her vil jeg nå gjerne hive meg med på utloddingen din. Nydelige servietter du har laget, spesielt godt de med en nydelig B brodert på, siden det er første bokstav i etternavnet vårt.
Takker igjen for kjempeflott interiørblogg, som jeg må innom hver dag...

Hilde, i nord

Amelie78 sa...

Nei, dette kan vi ikke gå slipp av :) Jeg er jammen meg imponert av alt du lager!

Ha en super søndag!

Hilsen Amélie

Veronica sa...

Oi, for en premie den heldige som blir trukket ut får!!

120 000 er jo utrolig bra, gratulerer med det :)

Drøm sa...

Hei igjen!

Jeg kjente deg faktisk igjen på bilder på bloggen din. Du er lik deg selv, sånn som jeg husker deg fra vi var små :-) Hørte fra mormor at du hadde vært på øya når de var her i bryllup ja.
Veldig trist med faren din. Ikke så mye man kan si i slike situasjoner, bare at du må ta vare på deg selv og bruke tid på å bearbeide sorg og savn.
Veldig koselig og følge deg og Celine på bloggen!
Klem Julie

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøk. Bloggen din er kjempfin!!

Gardinia

Anita sa...

Hei.
Jeg kikker innom bloggen din rett som det er, men er ikke så flink med kommentarer. Du lager så utrolig mye fint, blir kjempe inspirert, men så var det dette med tid. De serviettene dine er utrolig flotte.
Ha en fortsatt fin søndag.

Anita Kristin

Merete sa...

Nydelege broderte serviettar!! og knallskjønt bilde av vesle Celine.. skikkeleg hjerteknuser :o)

Anonym sa...

Hurra for 120.000 besøkende. Det var et imponerende tall :)
Ha en fin søndagskveld også :)

Liza i pepparkakshuset sa...

Kul med tävling! håller tummarna - vill så gärna vinna (kan inte brodera själv)

Ha en mysig söndagskväll
Kram Liza

Ps Gillade Celine välling?

Fru Fjeldhammer sa...

Grattis med over 120000 besøkende, og flere skal det bli!!

Ha en fin søndagskveld...

Anonym sa...

Celine vet at Monica ønsker seg sånne....:=)
Kjempefint med et personlig preg over akkurat det:)

Nettelita sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen jeg og! :)
Du broderer jo så herlig på disse serviettene!
Håper dere har hatt en fin søndag! :)

by Siv sa...

Hei og hopp, jeg vil gjerne vinne slike flotte servietter :)
Ha en trivelig søndag
*Siv*

Lena sa...

Jeg er med, jeg er med!!!

Sitter her og har tanker om at den dagen jeg blir skikkelig dreven med skymaskinen, da skal jeg investere i en slik som broderer... (...blir nok en stund til da...)

Vår lille hage sa...

Halledussen, her var det mange innlegg... Ikke rart, med den fine bloggen din, og den fine premien.
Jeg er gjerne med!
Klem Simmas Hus

Tule sa...

Hei! Jeg er en av dine lesere på bloggen din og jeg er inne både titt og ofte :-) Jeg er veldig interessert i interiør selv og elsker alt som har med dette emnet å gjøre. Jeg er veldig imponert over bloggen din og er spesielt imponert over dine fantastisk fine broderier og monogram. Så utrolig gøy at du har konkurranse vedrørende jubileumet ditt! Lykke til videre og fortsett å vise oss dine kreative ideer, de er til inspirasjon! Hilsen fra vestlandet

Jeanette sa...

Nydelige servietter, klart jeg vil være med på konkurranse:) Gratulerer med mange besøkende i bloggen din!

Ha ei fin uke:)

Anonym sa...

Heia
Ja hvis Lykkelita kan være med så kan æ åsså :)
Håpe du har fått mail hos mæ vedrørende kjoletanka..:)
Ha en fortsatt fin årets lengste søndag.
Klæm i bøtter og spann til alle 3 der nede ifra oss 3 og 1/2 :)
Maria

Frøken Englefjes sa...

Dette kan man jo rett og slett ikke gå glipp av! jeg har fulgt med på bloggen din og du broderer nydelig på det meste synes jeg.

Så tanken på at ditt flotte håndarbeid kan havne hos meg gjør jeg spent og glad og jeg krysser alle fingre og tær for at JEG blir den heldige vinneren!

Haust sa...

Å ja, eg vil gjerne vere med i trekninga! :D

Ha ein god søndagskveld! :)

Kort og Søm sa...

Så gøy, jeg vil gjerne være med!! :o)
Det var jammen mange treff!

Ha en fin kveld,
hilsen Kort&Søm

Ida sa...

Hurra! Håper jeg er heldig :) Serviettene hadde gjort seg så flott hos meg :-)

Søt lykkemaskot :-)

Ha en fin søndagskveld!

Klem

Anonym sa...

Hei Christine.
Kjempefin blogg du har,spennende å følge med.
Du er jo så kreativ og flink.
Nydelig hus,har selvfølgelig stemt på stuen deres.
Vil selvfølgelig være med på konkurransen!
God bedring!
MarteR

Hege Berge Andreassen sa...

Åååh, de vil jeg vinne!!!
:)
De er jo såå nydelige!

Gratulere med 12000 besøkende!

Klemmer fra Hege

Bdicte sa...

Jeg vil selfølgelig gjerne være med på trekning:)
Jeg har jo B som forbokstav, så har siklet på de du har vist før i bloggen:))

Ha en fin søndagskveld.

Huset på kollen sa...

Fantastisk premie, meld meg på! Ha en fin søndagskveld :)

Familien Tuv sa...

Ser det mange som har lyst på de vakre serviettene dine! Er selvfølgelig med i trekningen!!

Monica sa...

det vil med glede være med på. nydelige servietter!

Anonym sa...

Dette må eg vere med på. Bloggsida di er så inspirerande at eg bere MÅ innom den kvar dag!

Helsing frå MEG-78

Anonym sa...

Ja dette vil jeg også være med på.Flotte servietter.

sandra sa...

jeg er med:) men vinne helt sikker ikke...

Lisa sa...

Hei:)
Jeg har ikke lagt igjen noen kommetar på bloggen din før, men er støtt og stadig innom:)
Jeg vil veldig gjerne være med:)
bruker bloggen din som inspirasjon under oppussingen vi er i gang med, bloggen din er helt suveren og du har virkelig et nydelig hjem:)

Lisa sa...

Hei:)
Jeg har ikke lagt igjen noen kommetar på bloggen din før, men er støtt og stadig innom:)
Jeg vil veldig gjerne være med:)
bruker bloggen din som inspirasjon under oppussingen vi er i gang med, bloggen din er helt suveren og du har virkelig et nydelig hjem:)

Linda sa...

Jeg skulle så gjerne hatt den broderingsmaskinen din, utrolig mange flotte personlige gaver man kan lage med den!!
Må selvfølgelig slenge meg med i kampen om å vinne :)

Ha en fin uke!

A-H sa...

For en fantastisk premie! Dette vil jeg gjerne være med på!

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Gratulerer - dette må jeg være med. Superkoselig side du har her. Må kikke innom innimellom for å følge med ;0)
Christine P.

Snart tretti sa...

Så gøy!! Vil være med og konkurrere, de er jo så fine!!

Anonym sa...

Gartulerer med så mange besøkende. Jeg er innom bloggen din hver dag og ofte flere ganger om dagen, siden du er så flink til å oppdatere den. Får masse inspirasjon og ideer - så gøy:-)
Hadde vært en stor fornøyelse å vinne så flotte servietter - jeg krysser fingrene.

Gro i Bergen.

Anonym sa...

Åååå, måtte de bli mine!! Du er fantastisk flink - og har en imponerende blogg... Gratulerer med maaange besøk!

Ingrid

Bea sa...

dette vil vel alle være med på! inkludert meg :)
hvem vil vel ikke ha en så fin premie?! :)

Brit sa...

Fantastisk, det hadde vært noe å ha til bordet på julaften.... utrloig flott blogg...

E:-) sa...

Oj, her var det mange som ville vinne! Og det vil jeg også:-)
Kjempedelikat soverom dere har! Falt virkelig for den lysekronen...:-)
Ha en fortsatt fin søndag.

lilleann sa...

JAAAA! :) Jeg drømmer om å vinne..hehe....Kjempe flotte servietter. Du er så flink og kreativ!!! Flott blogg!
Ha en fin ny uke!
*lilleann*

Min lille krok i verden sa...

Her kommer en lapp med mitt navn på!!
Jeg har allerede bildene klart for meg... Meg og mine nyvunnede servietter (positiv tenkning er viktig!)
Hils søte Celine!

Auuud sa...

Stiller meg også i rekka :) Nydelige servietter - virkelig imponert over broderiene dine.. Ha en fortsatt fin søndag! :)

KOSELIGE HJEM sa...

Æ e med æ åsså! Håpe Celine trækk mæ på tirsdag! Flotte servietter du har laget forresten!

Anonym sa...

Digger alt du lager!! Du har virkelig inspirert meg (",) Må en tur inn på din side hver dag! Gleder meg til å følge med videre på siden din, og så håper jeg selvsagt at jeg blir den heldige vinneren (",)

Rådyrveien sa...

Er gjerne med på dette, men ser vel at med kommentar nr. 98 er vel sjansen dessverre veldig, veldig liten! :D
Ønsker dere en fortsatt fin søndagskveld og ei trivelig uke!

Hilsen Hilde

Ps.
Blir varm hver gang jeg ser bilde av Celine. Hun er jo bare såååå nyyydelig!! :D

Anonym sa...

Kjempefin side du har (",) Virkelig inspirerende. Gleder meg til å se de neste prosjektene dine (",)

Mvh. Anne Britt

hvitstil.com/Christine sa...

Oi oi oi, så mange som vil vinne! Tusen takk for koselig respons! Celine kommer til å bli ellevill med så mange lapper.

Sommerfuglen sa...

Gratulerer med rundt tall!
Ha ei flott uke!

Monicas sa...

Er ikke vanskelig å be...litt av en premie.. Du har en flott side, noe jeg har sagt deg før, å broderingen er nøyaktig å fin.. Tar a meg hatten...stemt, jess..

Eddan sa...

Jag vill naturligtvis också vara med och tävla om dina fina servetter. Snälla Celine, visst är du så god och drar mitt namn ;-)?!
Jag förstår att du har många besökare - din blogg är jättefin.
Hälsningar Anette

- B sa...

Jeg har vel knapt lagt igjen noen kommentar her i bloggen din tidligere, men jeg følger med. Er helt imponert over hva du får til av prosjekter i hjemmet, baking osv i tillegg til at du har ei skjønn lita jente som krever sitt!

Må få takket deg for at du nevnte "Drømmehagen" i et innlegg for ei tid tilbake, det sparket meg til å skru på dette en ettermiddag. Guttene mine ELSKER det, og vi koser oss fælt hele familien mens vi ser på Hinkel Pinkel og de andre.

Liker bloggen din utrolig godt, stå på videre!

carina sa...

Utrolig nydelige broderier.
Kan jo ikke la det gå fra meg å kanskje være heldig å vinne.

Mjuka sa...

Vilken fantastisk tävling. Jag är väldigt gärna med och tävlar
kramar Malin

malrodien sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jeg ønsker ønsker ønsker:):):):):)

syns jo disse serviettene er sååååå fine;)

Gratulerer foresten:)

Perlehvit sa...

Denne må jeg nesten være med på!!:)

Knallfine servietter! Digger bloggen din!!(:

Bjørkely sa...

Selvsagt vil jeg være med i denne konkurransen. Flott premie

Eli sa...

dine servietter har jeg sett på mange ganger,synes de er så nydelige,så jeg blir gjerne med på dette.kjempesøt jente du har.

Anonym sa...

Er jo bare nödt til å bli med på dette. Dine servietter er SÅ fine.
Ha en fin uke.
/ingrid i sverige

Home By Virginia sa...

Oi oi... :) Sånne måååååå jeg jo være med på å vinne... Kjempe fine...!!!
Ha en flott uke :D
*Klem*

Anonym sa...

For en flott premie! Så snill du er!

Må jo prøve lykke da. :)

Må legge til at både datteren din og hjemmet ditt er så nydelige! :)

hilde@home sa...

Hei! Er stadig innom og ser på de flotte sidene dine. Jeg må også være med på trekningen av den flotte premien. Ha en fin dag. Hilsen Hilde i Narvik.

Frk Mille sa...

Hei, jeg vil slenge meg med på vinnerlykken. Har en blogg som har våknet til live igjen etter nesten 1 års bloggtørke. Men jeg har følgt med i bloggverden, og du har en kjempefin blogg som jeg liker å klikke innom.

Klem Frk Mille

Kari sa...

Nydelige servietter du lager!
Kan ikke la en slik sjanse gå fra meg.
Ha en fin dag! :-)

Ingunn sa...

oiiiii!!!!!Jeg bare må vinne denne konkurransen!!!serviettene var jo døds fine!;).....Krysser fingrene for meg!

Gratulerer med MANGE besøkende!Du er kjempe dyktig så jeg skjønner godt at folk liker å stikke innom deg!Du er værtfall en favoritt hos meg!;)

Ha en super dag!!!!

Anonym sa...

Serviettene dine har vært en drøm siden jeg begynte å følge bloggen din...Nå kan drømmen endelig bli virkelighet! Jeg deltar!

Mari Mette

My home is my Castle sa...

WOW..
Tenk å kunne bli den heldige vinneren da...
Jeg krysser alt jeg har hihi..

Klem,Kari

Miss.T sa...

wow 120 tusen !!! Håper det blir meg !! DE er jo bare så flotte alle dine broderier !


Sjønne baby Celine : )

@afjo72 sa...

Grattis med flotte besøkstall! Klart jeg gjerne vil vinne, hehe :o)


Ha en super mandag!

Black Feathers sa...

Hei, titter stadig innom bloggen din. Synes du har en flott blogg. Legger igjen en hilsen som takk for titten;)

innendørs sa...

oioi, det må jeg si... for en flott premie!! jeg henger meg på jeg også!!!

innendørs sa...

og jeg stemte forresten på deg på NIB - digger det hvite geviret ditt:) og nydelig stue!!

Anonym sa...

jeg vil også delta! :) innom hver enes dag for inspirasjon. ser at vi har mange like ideer. :)

klem Lena

Vigdis sa...

De serviettene dine er bare nydelige, kan ikke la denne sjansen gå fra meg =)

Leste første gang om bloggen din i Fremover, nå er jeg innom hver dag. Du lager mye fint!

Anonym sa...

Hei.
var visst mange som har lyst på de serviett ringene :-)
kjekt å titte innom bloggene din. Kjempe mye fint du viser frem, og slik ei herlig lita jente :-)
ha en fin dag!
Hilsen Linn

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med jubileumet!
Kjempeflott premie ,tenk å vinne slike....sukkk...
Ha en flott kveld!

Henriette sa...

Her må eg jo hiva meg med, sjølv om det er maaaaaaange om beinet. Men så er det jammen maaaaaaange som har kikka innom hos deg og. Veldig forståelig begge deler:)

Ha ein flott mandag vidare:0)

anne sa...

hei hei,jeg har aldri skrevet før,men har beundret sidene dine mang en gang og har den lagret på favoritter.jeg får lyst å kaste litt tryllestøv rundt i huset mitt bare for å få litt av den gjennomførte stilen din her hos meg :) du er utrolig kreativ, har du alltid likt dette/er du utdannet itillegg ? og hva med det neste året - kommer du til å fortsette å ha permisjon ?
Ikke rart siden din er så bra besøkt :)
Hilsen fra Anne

Anonym sa...

En veldig fin blogg du har, besøker den ofte, har hentet mye inspirasjon herfra=)

Liv S

anne sa...

hei hei,prøver igjen,jeg er tydeligvis ingen proff,har aldri blogga før...men kikka MYE på hvit stil - og blitt skikkelig inspirert og ikke minst misunnelig (på en positiv måte da :)
Håpte jeg kunne kasta litt tryllestøv her hjemme :) så det ble like koselig:)

Anne

Sissel sa...

Her kommer nr 133...
kanskje det er et LYKKEtall for ei som for tida bare har utur i alt;)

Ikke rart så mange vil være med og kjempe om denne premien...serviettene er nydelige!

Du får litt av en oppgave i å skrive og lage til alle lappene:) og du må putte de oppi en svær bolle:)

Tvi,tvi...
Må den heldige vinne:D

Klem fra Sisselle

♥ mamman i huset ♥ sa...

Självklart vill även jag vara med i din tävling. Trots att jag bor i Sverige...

Gunhild sa...

Jeg ser at det ikke mangler på kommentarer her- og så artig med SÅ MANGE treff!
Jeg prøver vinnerlykken hehe... og må jo bare si at serviettene var utrolig fine :)
Klemmer fra Lavendelheimen.

irina sa...

Takk for kommentar. Stuen din på nib sine sider er så flott. Liker ghost stolen jeg da ;)

Klem

Anonym sa...

Gratulerer så masse med jubileum! Jeg er inne så og si daglig, herlig blogg du har! Og serviettene var kjempefine, så denne konkurransen må jeg være med på :) Mvh Lisbeth

rod i hob sa...

Eg har og lyst å væra med :-)

AG sa...

Jeg blir gjerne med:o) Jeg må stadig innom bloggen din for å følge med på alle dine kreative prosjekter.

Made in heaven sa...

Oi!Dette Var en flott premie, jeg kaster meg med jeg også for disse serviettene dine er jo bare såååå flotte!!

Fjordheim sa...

Ja det er jo som en dråpe i havet å skulle bli trekt ut her.
Men vil i hvertfall gratulere deg med masse besøk.
Du har jo en koselig blogg :)

Whoopsi Daisy sa...

Jaaaa. sånne nydleige sevietter vil jeg gjerne VINNE.
Krysser fingrene.
Mvh
Whoopsi Daisy

verdenskart sa...

Fantastisk idè! Eg kaster meg uti konkuransen! email: vekten86_2@hotmail.com! Go mandagskveld! Hilsen Elisabeth:)

Blå-hvit samlemani sa...

Denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg...sånn som jeg øsnker meg sånne servietter...

Ha en fin kveld!

NUSSE sa...

Jeg er med! Kjempemoro med trekning, og for en flott premie!!! :-)

Alena sa...

Jeg hiver meg med her!
Liker stilen og bloggen din veldig godt!
Så nydelig pie å!!
Klem

H elle K sa...

Hei, selvfølgelig vill jeg være med.Lekres erviett ringer. Kos deg videre i høst mørket.

home 4us sa...

Slenger meg på. Fine servietter fristet:)

cam sa...

Oi så gøy!! Du har en helt nydelig blogg!!

Jorunn sa...

Her er det mange om beinet, men den som intet våger intet vinner :)
Ha en fin kveld!

Kristines verden sa...

He he, alltid moro med konkurranser, så jeg henger meg på- skikelig lekre de serviettene dine! Flink du- ha en fin kveld!

Ann-Cathrin sa...

Klart man vil være med på dette:) De er jo så flotte!

Anonym sa...

Hei:) Jeg er ei jente på 28 år, fra Ski. Du har enhelt fantastisk blogg, jeg blir så inspirert av deg.du har jo et hav av gode ideer.
Jeg ar blitt helt avhengig av å sjekke siste nytt på siden din, du er altså med på min topp 10 liste;)
Gratulerer med jubileumet, stå på!
Jeg følger med og gleder meg tilbloggen din fylles med jul:)
Go'kos til vakre Celine

Anonym sa...

Vil gjerne våre med i trekningen! Serviettene er flotte og bloggen inspirerende!
Elin.

Ramme Alvor sa...

Gubbevaremegvel! Eg vil vere med! Du lagar so flotte serviettar. Har sete og beundra dei meir enn ein kveld...men tenk no om eg kunne vinna nokre slike, ja gjerne med ein b på..:)

Gratulerar!med alle som stikk innom. Du har ein flott blogg å besøke.

Britt

Meg sa...

jeg vil være med.... yohoooo

Aina sa...

Den som intet våger, intet vinner! Flott blogg!!!!
Ha en fin mandagskveld!!!
Aina fra Stjørdal´n! ;)

Størhuset sa...

Ja her må jeg slenge meg med, så lekre de serviettene. Så søt jenta di er, så herlige disse små, nyt tida, går utrolig fort.

Anonym sa...

Å, det skulle jeg gjerne vunnet! : )
Takk for mye fin inspirasjon.

Marielle sa...

Hei, fikk lyst å legge igjen en kommentar jeg også:)

Kom over bloggen din for ei tid siden, og er nå fast leser. Har også tipsa min mor som lar seg inspirere av håndarbeidet ditt!! Spesielt artig er det å følge med her siden vi kjenner familien din, og har besøkt dere både i Skjomen og på Gran Canaria:)

Hilsen fra Marielle:)

Lykkehuset sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurransen:) Ha en fin dag!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
rekker en kommentar i siste konkurranse-liten...:0)
Er veldig glad i ting med et koselig gammelt preg,og det synes jeg at disse skjønne broderte serviettene dine har ;0)
Kjerstiklem

Sol sa...

Kjære vene for ei nydelig lita jente.....
Jeg er med, selv om jeg har verdens dårligste vinnerlykke!!!!

hvitstil.com/Christine sa...

Marielle:
Er det Marielle- dattra til han Dr. Røssås?

Anonym sa...

oi - dette ble for fristende :-)!! er stadig vekk innom, men ikke særlig flink til å legge igjen kommentarer!! nå klart jeg som sagt ikke å la være - serviettene du lager er jo nydelige!!

Anonym sa...

Her kommer jeg tittende innom i siste liten... Må si du har en herlig blogg, jeg er stadig innom og titter. Du gir meg masse inspiparsjon!

Vil gjerne være med på trekningen din :-)

Hilsen Gunn K

Anonym sa...

Hei,leser ofte bloggen din, synes den er veldig inspirerende.
Serviettene er nydelige

Anonym sa...

kjempe fin blogg du har, er innom daglig:) Kunne ikke gå glipp av sjansen på å vinne de nydelige serviettene dine:)
Mvh Randi V
randinv@dean.no

Anonym sa...

Hvem vil ikke være med å vinne disse nydlige broderte.
Åfor en respons du har fått, det må jo inspirere deg veldig, og komme "oss " lesere tilgode.
Trekk vel.
Grete

Marielle sa...

Det stemmer Christine! :)

Lena sa...

Jøsses, så utrolig mange kommentarer du har fått her:)
Blir gjerne med jeg, selv om jeg ser at sjansene er veldig små!!
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Jeg blogger ikke selv, men er titt og ofte innom din. Veldig inspirerende blogg:)
Nydelige servietter, så her slenger jeg med på!

Ha en strålende dag!
Hanne K.

hvitstil.com/Christine sa...

Tusen tusen takk for alle supersøte kommentarer!

Nå har jeg laget lappene,så da er det for sent å melde seg på. Jeg kommer til å ha en til trekkning om ikke alt for lenge.

Christine

Anonym sa...

Du er kjempekreativ og flink. God smak! Vil gjerne være med i konkurransen!!

Nina sa...

Hei, hei! Kjempe flott blogg du har. Vil selvfølgelig også være med på å prøve å vinne noen av dine nydelige servietter. Er inne på bloggen din nesten dagelig, der er så mye tips og ideer som man kan dra nytte av. Kjempe flott:)
Mail adr. nina_nergarntzen@hotmail.com