tirsdag, oktober 14, 2008

Fra mobilen: babystjerne


Vi er på babytreff! Se som de koser seg!

6 comments:

Vår lille hage sa...

Skjønne jenter ! Ser ut som de koser seg...

Klem Simmas Hus

Amelie78 sa...

For en fin blogg! Nå har jeg sittet og bladd meg nedover og bakover i bloggen din og storkost meg. Den som kunne sy.... *sukk*

(Det er mye jeg får til, men akkurat sying har liksom alltid vært en kneik :-)

Ha en fin dag!

Hilsen Amélie

My home is my Castle sa...

Nyyydelige jenter :)))
Så sjkønne !!

Klem,Kari

Hem och Lycka sa...

Å så söta allihop är, hihi, mysigt med en bebisstjärna! kram

by Siv sa...

Så skjønne de er der de ligger, ser ut til at de er i noenlunde samme alder og det er jo heeeelt topppers
*Siv*

Emmeline sa...

Tar rett og slett med meg hele babystjernen hjem...og koser meg glugg ihjel;) KNALLSKJØNNE!!!