lørdag, oktober 18, 2008

Denne har jeg ventet på!

Jeg satt i stuen og så at postmannen puttet en bokpakke i min postkasse. Gjett om jeg fikk fart på bena!
Denne har jeg ventet på altså. Jeg så den i bloggen til Amy Von Sydow (Ebbas søster for de som følger med i Sverige) for en liten stund siden. Jeg har høye forventninger. 

Jeg vil forresten anbefale Amys blogg. Hun bor i USA med mann og datteren Kitty og blogger om mat, USA-spaning, glammiga husmortips och mer.

Vi er akkurat kommet hjem fra en by-runde. Flere julegaver er i boks. Herlig! Nå gjelder det bare at jeg ikke skal røpe meg.

I kveld har jeg en date med symaskinen. Jippi! Men nå blir det lesekroken på meg.

Christine

2 comments:

Heidi-anitha sa...

Kos deg med med boka og symaskinen!

klem Heidi-anitha

Anonym sa...

Åh, vilken fin blogg du har! Roligt att titta in. Hoppas du gillar Domino-boken, mycket inspiration tyckte jag. En sån söt dotter du har också, hit kommer jag tillbaka. Ha en härlig helg!