lørdag, oktober 04, 2008

EN svipptur alene...

......på morgenkvisten til Storsenteret. Det er vel første gangen jeg har vært klar når de åpnet. I utgangspunktet skulle jeg shoppe litt tøy til MEG, men endte selvfølgelig opp med både det ene og det andre til Celine.
Suste forbi Sprell, da denne Mailegen vinket til meg fra vinduet.


Celine syntes den var stas, og lo kaninen når jeg pakket den ut til henne. (Hun lo av innpakningspapiret også)
Nå tar hun seg en pust i bakken (det gjør jeg også), før resten av dagen står i HAGENS navn. Nå skal det klargjøres for vinteren!

PS: Gratulerer med dagen til kusine Maria!

4 comments:

Anonym sa...

Tusen takk for det :)
Og igjen, tusen tusen takk for nydelig "Mommy and me" original kjole til Marte i bursdagsgave!!
Fineste du kunne gitt mæ. Marte har prøvd den tre gang idag og kan ikke vente med å ta den på til kaffeselskapet i ettermiddag :)
Ha en fin dag i hagens navn... her lå det frost i gresset i morrest. Nord Norge e herlig :)
Klæmmmmmm

Therese sa...

Så fin den var, kan skjønne hun ble glad for den :) Her oppe daler snøen ned i dag så jeg begynner å bli litt stresset i forhold til utemøblene. Må nok ta en skikkelig ryddesjau her å få inn alt som skal inn. Snøen legger seg riktignok ikke på bakken, men det er nok ikke lenge til :)

Håper du får en fortsatt fin helg.

Liza i pepparkakshuset sa...

Det blir inget shoppande till mammor när man har så söta tjejer :)

Älskar Kaninerna - köpte en i Danmark på semestern i somras och jag tror det blir fler...

Ha en mysig lördag
Kram Liza

Lykkelita sa...

Fin kanin!! Og nyyyyydelig kjole til Marte, hun sa "fin schole" selv - store-prinsessa. Ha en herlig lørdagskveld.