søndag, oktober 05, 2008

Stylet babyrom

Veggene på Celines rom var litt kjedelig, og jeg har lenge lurt på hva jeg skulle fine på der. Jeg ville at det skulle være ett BABYROM, og ikke BARNEROM.
På to lekekasser med bier på, ble malt over med heftgrunning. Etterpå malte jeg på sommerfugler på kassene og på veggen over lekekassene. Sommerfuglene er malt i veldig duse lilla og rosafarger for ikke å bli for mye på babyrommet. Kaninen har fått plass på en krok på veggen. Det er en ledig krok til ved siden av, kanskje jeg skal bestille en kanin til? (med lik kjole som Celine har)
Sjablonene fant jeg på Panduro da jeg var på shopping i går på morningen.
Både store og små sommerfugler har jeg malt.
På bildet over er det vanskelig å se sommerfuglene over senga. Jeg ville at de skulle være veldig duse.
Her er bildet tatt av bare veggen over senga.

Ha en fortsatt god søndag.

10 comments:

sandra sa...

så nydelig!! det ble kjempefint!!! hvor fant du sjablongene da?

tinemor sa...

Så dekorativt og fint det ble!!!
Stilig at du laget det litt dust.

by Siv sa...

Nusselig :)
Er lett for at det blir barnerom med en gang, jeg er litt der. Men med erfaring fra første mann så vokser de så himla fort hehe
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Ingrid sa...

Så skjønt det ble! :)

Anonym sa...

Så utrolig nydelig!
Inspirasjon til et kanskje fremtidig jenterom. *ønske* :)

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg glemte å skrive at det var på Panduro jeg fant sjablonene, men nå har jeg oppdatert og det finnes en link i innlegget direkte til sommerfuglene på Panduro.

Familien Tuv sa...

Det ble veldig fint med sommerfuglene!!!!

Anonym sa...

Kjempefint barnerom og inspirerende blog.
Jeg skal pusse opp soverommet til min datter på 15 mnd og tenkte jeg skulle ha hvit farge på veggene men jeg synes at fargene blir så kalde. Har du tips til en "varm" hvit farge? På forhånd takk for tips. *Linda*

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym:

JA- EN VARM HVITFARGE:

Da kan jeg anbefale eggeskall eller stockholmshvit som den og heter.. Den har en anelse gult i seg. Vær obs på at hvitmaaaling ofte gulner, så om du velger en hvitere maling, så blir den litt varmere med tiden...

Vår lille hage sa...

Så fint rom, og nydelige sommerfugler !
Jeg blir bare så inspirtrt av bloggen din og er innom her hver dag.
Ha en fin kveld !

Klem Simmas Hus