søndag, oktober 19, 2008

Lite funn.

I går var vi tidlig oppe for å få med oss loppemarkedåpningen. Jeg fant ikke noe. Folk hadde kommet lenge før det åpnet, og stod og holdt i møblene de skulle kjøpe. Jeg så en knallfin sjenk, men den var tatt! Og to barnesenger, men det har jeg nok av
Gikk en tur innom kjøkkenavdelingen, og der fant jeg denne tre-delte tallerkenen. Det er IKKE Spode, men det gjør ikke noe. Det er samme farger. Skal bli påleggstallerken på frokostbordet.

I går broderte jeg på noen julegaver, men kan ikke vise, for navnene røper liksom alt! I dag skal jeg begynne på barnesenga(link her) og forhåpentligvis avslutte rammeprosjektet(link her).

Ha en herlig søndag.





Oppdatering:
Mannen min mente jeg måtte få med i bloggen at han hadde stabla all veden. Husk å skriv at det er stablet dobbelt, og at jeg gikk noen og tredve ganger med trillbåra i det kuperte terrenget rundt huset. Her er et bitte lite bilde av jobben hans. Bra Innsats!


4 comments:

Lykkelita sa...

Hei loppis-dronninga mi:) Super tallerken da! Du får kose deg med prosjektene dine i dag, jeg er på jobb, men får nå tid til å besøke blogger:)
Forresten; jeg får noen "spam-kommentarer" her på bloggen. Kan jeg gjøre noe med dem? Slettet 8 stk i mårrest...
Stor klem til alle tre:)

Hvitrose sa...

Den ramma ble bare rå fin når den ble hvit.
det er bare såå kjekt på loppis!
utrolig hva maling kan gjøre:)

Flink mann du har da:)Kjekt med menner som bryr seg om bloggen vår!!

Ha en fin søndag:)

Anonym sa...

Gid den arbeidslysten han kunne smitte over på min husbonde!!:-)
Ha en fin søndag.

Viola sa...

Flinke mannen fortjenner vel et srørre bilde? hihi