onsdag, oktober 01, 2008

Vedkurven i glass!

Dette bilde tok jeg nesten med en gang jeg begynte å blogge.(mars 07) Den gang trodde jeg at vedkurven i glass kun skulle overleve noen mnd, men den er her enda. Hel og fin!

I dag har det vært barselmøte, og vi fikk servert bla fersk foccacia. Den var god! Må bake det i morgen. Ellers leste jeg i en bok om babymat at banan og avokado mos var en hit, men ikke hos Celine for å si det mildt. Jeg fikk hele banan og avokadomosen tilbake i fanget!

Nå skal jeg hive meg på symaskinen snart. Har kjøpt en haug med fleece og en bok om fleeceklær fra Capris.no






PS:
Noen som vet hvor jeg kan finne bilder av karakterene fra Drømmehagen (NRK SUPER kl 17:30)? Celine synes det er så stas og det er veldig populært hos mange barn har jeg hørt i dag. Har så lyst å brodere figurene!

Ha en fin kveld.
Christine

18 comments:

Anonym sa...

Serien heter In the Night Garden på engelsk, her er det for eksempel masse bilder: http://images.google.no/images?hl=no&q=in%20the%20night%20garden&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Huset på toppen sa...

å, så søte figurer:-) minner meg litt om teletubbies som gikk på tv for 10år siden. Den linken du fikk fra anomym,der var det masse fint,wow......

Ha en fin onsdagskveld!

Lykkelita sa...

Du, i den fleeceboka di ser det ut for å være en del gutte-tøy...
He He:)
Kos deg med symaskinen i kveld, her har Viktor 40 i feber, Johannes er plassert hos Maria og kvelden ser ut til å bli rolig. Skal finne fram strikketøyet og litt godteri:) Klem.

hvitstil.com/Christine sa...

Ja, bildene der er fine, men skulle gjerne funnet med høyere oppløsning og en litt "renere" figur på ensfarget bakgrunn

Lykkelita sa...

Viktor 92-98
Johannes 98-104
Hodemål - hmm, ikke sikker du får få det en annen dag:) Viktor sover og Johannes er som sagt hos Maria. Marte elsker også Drømmehagen:) Tror hun fikk Hopsi-Daysi(hvis det er det den heter det..:))dukken hos M og M når de kom hjem fra England i går. Hils:)

Liza i pepparkakshuset sa...

Vedkorgen var jättefin!
Ja mat var ingen hit i början men efter ett tag går det mesta ner :)

Ha en bra onsdag
Kram Liza

My home is my Castle sa...

Kjempestilig vedkurv :))
Den likte jeg ;)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Anonym sa...

Har du sjekket nettsidene hos nrk super? Mener de ligger der inne;)

Mvh Ingrid

Anonym sa...

Stilig den vedkurven. Kreativ du.

Ha en fin kveld.

Huset på kollen sa...

Kanskje noen av disse bildene?

http://www.in-the-night-garden.co.uk/

Lykke til, du lager sikkert noe superfint :)

Fabrikken sa...

Det ligger en utfordring til deg hos meg :)

[ barn i heimen ] sa...

I den fleeceboka di er det en kjempebra "sovepose" som er godt og lunt å sove i nå når kulden kommer. Og slike baggy-bukser er jo SÅ behagelige og gode...

Har nettopp blitt blogger, jeg - og liker godt å se her på bloggen din. Du er jammen kreativ og flink!
-C-

Tonje sa...

For en nydelig vedkurv.
Hvor kan man få tak i sånt?
Utrolig herlig blogg forresten.

Mvh
Tonje

MeyBiMe sa...

Denne boken din så kjempe flott ut!!!!
Har du kjøpt den på stoff og stil eller????
Skal si du får mye gjort...ennå du er nybakt mor!!!!!
IMPONERENDE!!!!!
Du er skikkelig kreativ!

Torilpia sa...

Kjempefin vedkurv - jeg ville heller ikke trodd at den skulle holde lenge - glass er jo liksom så skjørt .. :o)

Spennende bok - de eldste ungene mine elsket fleece-luer da de var små - kjøpte deres første i Budapest - kjempefine farger og fasonger.
Min nevø har en fleece- krone som fungerer som ørevarmer. Blir som et stort pannebånd.
Minstejenta har også fleeceluer men de er ikke særlig spennende i fasongen ..
Lykke til med sy-prosjekt!
Ha ei fortsatt fin uke!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei

Ang vedkurv. Kjøpt på Laden, der Christian´s ligger i dag. Skal vedde på at de har noe slikt på Christians også! (Frognerveien, Oslo)

Anonym sa...

så smart og utrolig lekkert med glass som vedkurv!! kjempefint!!:):)
Vi er ivrige lesere av bloggen din:)

Solli sa...

Sååå lekkert med den vedkurven, og tenk at den har overlevd en hel sesong allerede. Må bare si at jeg har bloggen din som en av mine favoritter og er ofte innom for å se dine flotte sider.