lørdag, oktober 11, 2008

Trappeoppgangen vår er full av gode minner.

Jeg liker å ha de jeg er glad i rundt meg, derfor har vi MASSE bilder i trappeoppgangen fra "Mor i Nord" sitt feriehybel/hobbyrom/kontor til 2. etasjen. Felles for bildene er at de har hvite rammer. Og nesten ingen av rammene er like. Jeg kjøper hvite rammer overalt jeg kommer.
Pappan min sitt bilde er størst og henger på hedersplassen. Han døde rett før sommeren, så det er veldig hyggelig å ha ett stort bilde av han der.



Hvis jeg kommer over fine rammer i andre farger enn hvit, så kjøper jeg dem og sprayer!

Jeg blir glad av å gå forbi bildene. Så mange gode minner som henger der!

16 comments:

Mjuka sa...

Älskar det!!! Jättefint verkligen
kram M

Henriette sa...

Så fint med alle bilden i trappeoppgangen. Har tenkt på å gjera det same. Ein blir jo glad når ein går forbi alle desse gode minnene.

Ha ei flott helg vidare:0)

Bdicte sa...

Kjempefint! Jeg trives også med masse bilder av familie og div rundt meg:)

Hvite Liljer sa...

Kjempeflott! Er vokst opp med bilder i trappeoppgangen og det er en 'tradisjon' jeg har tenkt å føre videre. Har liksom lurt på dette med rammer, det er kjedelig med bare like, samtidig skal det jo se fint ut. Det synes jeg du har løst på en utmerket måte. :)

Lena sa...

Så koselig med alle bildene! Du har jo fått deg din egen memorabilia-trappegang du!

by Siv sa...

Kjempefint :)
Og så stilig med mange forskjellige rammer...
Hvordan henger du de opp?
Jeg har planer om å henge opp bilder i trappen også, bilder er i rammer og alt. Meeeen lurer på å male gangen før jeg henger opp. Og så har vi gipsvegger... Så må henges opp med varsomhet hihi
*Siv*

hvitstil.com/Christine sa...

Siv
Hei hei og god søndag formiddag.

Jo du, her henger vi opp med spiker. Spiker i trevegg, og murspiker i murvegg. Jeg har i etterkant lest en artikkel om hvordan henge bilder pent, så jeg skal ta ned alle og henge på nytt. (snart, men ikke denne uka......)
Klem

Anne sa...

Å ja, så tivelig en trappoppgang.

Har noe lignenede i gangen jeg også, og hver gang jeg passerer går noen gode minner gjennom hjernebarken, og jeg smiler.

Bilder er i grunn flotte minner det, og egentlig skulle man etterhvert blitt flinkere til å skrive ut dem på papir og ikke bare ha de lagret på data`n!! Kanskje dette skal bli et pussel prosjekt for meg i vinter?

Flott også at alle rammene var hvite, for da blir det ikke virkende så rotete, fremstår mer som en helhet om du skjønner meg.
Men det var sikkert slik du tenkte du også.

Flott bilde av din far da, et virkelig godt minne. tenker det er han med den fisken der jeg :-)

Fin søndag til deg.

My home is my Castle sa...

Kjempekoselig :)
Jeg er og lad i å ha bilder av de jeg er glad i rundt meg, så her planlegges det en familievegg :Pluss litt sånn rundtforbi :))

Klem,Kari

krinkelkroken sa...

Heisann

Kjempefint med mange bilder i trappeoppgangen, lurt å bruke samme farge på rammene!
Mine foreldre har en hel vegg i gangen med familiebilder, i like rammer.
Kjempesøt vokseseng du fant på loppis, så herlig når man kommer over slike godbiter;)
Kan jeg spørre deg hvordan du får tre rader i bloggen din???
Ha en herlig søndag! Nå skal vi traske avgårde på fisketur;)

*Hege*-mine små skatter sa...

Kjempefint var det!!! Jeg har selv noen bilder ved oppgangen,men det er rammer i forskjellig farge...-nå tror jeg de skal males hvite;)

Therese sa...

Lekkert, spesielt med forskjellige rammer. Det gjør så mye :)

Solstad sa...

Å så flott....slik ønsker jeg det også i min trappeoppgang :) Fin måte å minnes gode stunder på :)
...vet ikke om du har fått med deg at det ligg en award til deg på bloggen min, hvis du ønsker å ta imot da ;)
klem

MissMette sa...

Har tenkt å gjøre det samme - med familiebilder i trappeoppgangen. Lekkert og koselig.
Ellers takk for en koselig side, mye inspirasjon hos deg. Koselig

Klem fra Mette

Carolines Småbruk sa...

så utrolig artig!!

Kari-Anne sa...

Dette blir kjempefint! Liker også familiebilder og dette var en god ide:)