onsdag, oktober 22, 2008

Før og Etter

Nå har det gått i ett for meg i to dager. Ser jeg har fått supermasse kommentarer på rammeskrinet, tusen takk for det!
Siden jeg har vært litt på farten de to siste degene legger jeg ut ett innlegg fra mars 2007. Da var vi akkurat flyttet inn i huset.


Mars 2007:



Har tenkt jeg skulle legge ut før og etter bilder fra huset vårt. Begynner med spisestuen som jeg har lagt ut bilde av før. Det vi har gjrt er å male veggene hvite og taket hvitt med 80 glans. Før var veggene gule! Ps: Bildene på "før" bildet er fra prospektet når vi kjøpte huset!

4 comments:

charm design sa...

Så lekker spisestuen din var,den likte jeg veldig godt.Nydelige farger.

sandra sa...

ja- jeg har sett dette før, men blir like forundra denne gangen! utrolig bra!!

by Siv sa...

Utrolig fin forandring, hvitt gjør susen :)
Kjenner til travle tider, er der selv nå ikke mye tid til overs...
*Siv*

Rune sa...

Utrolig fin spisestue. Den er så ren å fin:D